FAQ - Veelgestelde vragen

 

Wat kan ik vinden op de webshop Planeet mini?

Op onze webshop vind je allerlei spullen voor jouw mini, van merken zoals Oyoy, Fabelab, Saga Copenhagen en Maison Tadaboum. Of stuur één van onze kadodozen om een zwangere of net bevallen mama te verrassen! We zoeken steeds naar nieuwe en originele merken!

Hoe kan ik betalen?

Op onze webshop gebruiken wij de online betalingssystemen: Bancontact, VISA, Mastercard, IDEAL.

Betalen via PayPal kan ook, hiervoor rekenen we 1 euro extra aan .

 

Hoe kan ik een product bestellen?

Wanneer je producten in het winkelmandje hebt toegevoegd, kun je je bestelling nogmaals nakijken en contactgegevens en facturatiegegevens invoeren. Bij aanvaarding van de overzichtspagina is de aankoop definitief. Na aankoop ontvang je van ons een bevestigingsmail met ontvangst van je bestelling, bestelnummer en details van je aankoop. Houd zeker je bestelnummer bij, bij verdere communicatie over jouw bestelling!

 

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is? Wat als mijn product niet op voorraad is?

Wanneer een product niet meer voorradig is, zal dit op de website te zien zijn bij het specifieke product. Wens je toch dit product aan te kopen, stuur ons gerust een mailtje (hallo@planeetmini.be), en wij bekijken wat mogelijk is!

 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt en aanvaard is?

Bij aanvaarding van de overzichtspagina is de aankoop definitief. Hierna ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierop kan een overzicht van de bestelling teruggevonden worden, samen met je bestelnummer. Houd dit nummer zeker bij wanneer je vragen of opmerkingen hebt over je aankoop.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer je de overzichtspagina aanvaard hebt, is de aankoop definitief. Hierna ontvang je van ons een bevestigingsmail. Van zodra je deze ontvangen hebt is annulering niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen of iets toevoegen?

Je kan ons steeds een mailtje sturen :) Dan sturen we een bevestiging of het al dan niet nog mogelijk is om dit aan te passen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Hoe weet ik of mijn bestelling onderweg is en geleverd zal worden?

Wij proberen steeds elke bestelling zo vlug mogelijk te versturen naar je! 

Wanneer de producten onderweg zijn naar jou, krijg je hier ook een mailtje van. Via track&trace van Bpost kun je je pakketje volgen.

 

Kan ik een kadobon bestellen voor Planeet mini? Hoe kan ik deze gebruiken en hoelang is ze geldig?

Zeker! Wanneer de kadobon gebruikt wordt, kan de unieke code op de kadobon ingegeven worden bij afrekenen. De kadobon is één jaar geldig.

 

Kan ik mijn bestelling als geschenk laten inpakken?

Dit kan uiteraard! Deze service bieden wij volledig gratis aan. Duid het vinkje aan bij afrekenen en wij pakken je aankoop graag in :)

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Indien je een artikel wenst terug te sturen omdat het beschadigd is of omdat wij het verkeerde artikel verstuurd hebben, gelieve dan via mail contact op te nemen met Planeet mini, dit binnen de 14 kalenderdagen (vermeld zeker je bestelnummer). In dit geval betalen wij de retourkosten (u krijgt van ons een retouretiket via mail) en storten wij het aankoopbedrag terug naar uw rekening binnen de 30 dagen na uw annuleringsbericht. Omruilen is niet mogelijk.

 

Kan ik mijn product terugsturen als het mij niet volledig bevalt?

Indien je een artikel wenst terug te sturen omdat je besloten hebt het niet te houden, vragen wij dat uzelf de retourkosten op zich neemt.  Stuur een mailtje naar Planeet mini (vermeld zeker je bestelnummer), binnen de 14 dagen en retourneer je verzending naar ons. Wij storten het aankoopbedrag terug naar uw rekening binnen de 30 dagen na annuleringsbericht. Omruilen is niet mogelijk.

Alle goederen moeten in nieuwe, ongeopende en ongebruikte staat worden geretourneerd.

Retourneren kan naar het adres van de maatschap (zie Algemene voorwaarden).